Gili - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu Gili - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu

Gili

Door: Bodine

Blijf op de hoogte en volg Bodine

13 December 2013 | Ghana, Balie

Heeey people!
Een berichtje vanuit Candi dasa, Bali. Inmiddels al weer een paar dagen verder en 10 dagen op reis! In Kuta heb ik nog een leuk stel Franse ontmoet waarmee ik ben wezen stappen naar Ku de ta en Patatohead. Beiden mega luxe clubs in Seminyak. Heel gaaf om te zien. Daarna nog naar Skygarden. Een club met 6 verdiepingen en open dak met daar ook een dansvloer. Bizarre ervaringen. Veel crazy aussies en prostituees voor het uitkiezen. After that ben ik een paar dagen naar de Gili eilanden geweest! Hier ontmoette ik een super leuk stel (Nederlanders) waarmee ik opgetrokken ben. Het is daar echt paradijselijk. Beetje in de zon liggen, eten, snorkelen (en dan ook jaja zwemmen met een zeeschildpad!!!!), uitgaan weer wat eten.... Erg relaxed dus. Vandaag ben ik met de boot terug naar Bali gegaan en een hotel gepakt in Candidasa. Ik wilde wat in de omgeving zien dus huppa achter op de scooter bij de jongen van het hotel naar een oud balinees dorp genaamd Tergangan. Hier leven ze als voor de oorlog. Een soort gemeenschap met een muur eromheen. Daarna wilde ik graag verder landinwaarts en hebben we de auto gepakt. Zo'n gids is erg leuk. We hebben wat afgekletst en hij heeft me veel van Bali laten zien en verteld. We zijn landinwaarts geweest om te kijken hoe ze daar leefden, bij een goud en zilversmid wezen kijken hoe dit gemaakt wordt (denk aan Budha to Budha), rijstvelden gezien, de vulkaan bekeken, naar verschillende waterpaleisen geweest, wilde apen gezien en naar white sand beach geweest. Al met al mega veel gedaan en gezien vandaag! En dat in 35/40 graden! Maar het was genieten. Ik lig nu in bed in een hotel waar ik de enigste ben maar het is erg mooi voor de prijs (18 euro ongeveer). Morgen vroeg op want dan staat mijn andere chauffeur klaar die mij naar Ubud brengt. Daar wordt het tijd voor een dagje Spa, yoga en cookingclass samen met Katherina uit Oekranie een meisje die ik in Jimbaran heb ontmoet. Ook weer leuke dingen! En ik ga natuurlijk even een mooie buddha to buddha scoren, hoop ik! Nou dikke kus vanuit Bali! De tijd vliegt, helaas. Er wordt aan jullie gedacht. Kusjes xxx

  • 13 December 2013 - 15:45

    Papa:

    Leuk om je verslag weer te lezen , wat maak je al veel mee in zo'n korte tijd.
    Je geniet met volle teugen , heel veel plezier in de Spa

    Kus papa

  • 13 December 2013 - 15:54

    Tien Broersen:

    Wat weer een geweldig verhaal zo zie je nog eens wat ,en dan alledagen dat prachtige weer
    als je het met plezier aan het lezen ben denk ik wat een geluksvogel dat je de cultuur van
    Ballii leert kennen nou flinke meid ga jij nog maar wat rondreizen met mooie ervaringen
    dat pakt niemand je meer af nu tot het volgende verslag xxxxxx oma

  • 13 December 2013 - 21:34

    Sissie:

    Jemig bodine wat een geweldige tijd heb jij.....zou bijna jaloers worden. Het klinkt als en prinses met een gids hier en chauffeur daar hihi. Wij waren op de kerstmarkt in Dordrecht, ook leuk haha. Lieverd we gunnen het je allemaal, doorgaan met genieten, wees wel voorzichtig want we willen je heel terug. Hele dikke kus en liefs, Ja ben Sissie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Balie

Bodine

Actief sinds 25 Okt. 2013
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 12246

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 29 April 2014

Doe wat je gelukkig maakt

Landen bezocht: