Kuta - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu Kuta - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu

Kuta

Door: Bodine

Blijf op de hoogte en volg Bodine

09 December 2013 | Ghana, Balie

Lieve iedereen,
Vandaag alweer bijna een week op Bali en het wordt iedere dag leuker! Het was best even wennen en moest even mijn draai vinden. Maar ik zit nu sinds twee dagen in Kuta en dat is super genieten. Mijn hotel is aan het strand en daar loopt een lange boulevard met restaurantjes en bars aan, erg gezellig. Gister avond leuke Italianen ontmoet en daar lekker mee gegeten en gedronken op het strand.Samen met een Italiaan achter op de scooter door Kuta getoured. De straatjes hier zijn achterlijk druk (iedereen rijdt scooter) en alles lijkt op elkaar. Al zou ik dat alleen doen was ik al 20x verdwaald. Maar deze jongen komt hier al veel jaar, dus liet mij alle hotspots zien en lekkere eet tentjes. Erg leuk! Binnenkort krijg ik surfles van hem. Maar ik reis eerst door naar de Gili eilanden, dit is het Party eiland vlak naast Lombok. Met spierwitte zandstranden hier blijf ik een paar dagen en dan vaar ik met de boot terug naar Bali. Het is heerlijk om niks te moeten, alleen zorgen dat je een slaapplek hebt. Ook wordt ik al erg goed in onderhandelen. Ik kan al spullen krijgen die aan worden geboden van 500.000 Rupiah tot uiteindelijk maar 40.000! Nogal een verschil, haha! Ik heb nu al een hekel aan mijn zware backpack, maar die ligt gelukkig het meest van de tijd in het hotel. Het blijft hier dag en nacht rond de 35 graden, en het is erg klam en vochtig met een heel raar geurtje waardoor ik vind dat je kleren erg gaan stinken. Verder geniet ik en mis ik soms wel een paar speciale mensen thuis maar gelukkig is er Skype! De regenbui is inmiddels gestopt dus ik ga weer terug naar het strand waar ik net een zwerfhond in de zee zag poepen dus ik ga maar even niet meer zwemmen! Dikke kus en tot schrijfs!

  • 09 December 2013 - 08:23

    Ruud:

    Hee kanjer, goed om te lezen dat je het steeds meer naar je zin krijgt. Als ik het zo lees zit je volgens mij op een veel betere en gezelligere plek als de eerste dagen. Achterop bij een Italiaan (vast geen lelijke.....;)) op een scooter die je de hotspots laat zien en je nog surfles gaat geven ook.......sounds like a romantic movie script! Ik weet zeker dat je nog heel veel meer leuke mensen gaat ontmoeten de komende tijd! Weet je waarom? Omdat je zelf ook hartstikke leuke bent! Dikke X

  • 09 December 2013 - 11:11

    Milou :

    Heee Bodine,
    super leuk om dit te lezen
    op facebook zie ik al je prachtige foto's!
    Geniet lekker dat heb je zeker verdiend!

    kussss van mij x

  • 09 December 2013 - 14:16

    Tien Broersen:

    dit is weer een tof verhaal alleen all die warmte god ik zweet nou al want het is net als op Aruba klam maar dat wend wel
    Verder krijg je gelukkig het gevoel van hier ben ik dan dat wou ik graag
    Dus kijk goed om je heen en je zal veel zien en zeker veel ervaring op doen
    van een land waar toch alles ander is en gaat
    Nu ik kijk weer uit naar het volgende zo ver weg en toch komen we een boel aan de weet .
    xxxxx. Oma

  • 10 December 2013 - 15:01

    Desiree:

    Schattie! Ik volg je verhalen hoor. Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er lekker van! Dikke kus

  • 11 December 2013 - 14:33

    Papa:

    Hi

    Lees net al je verslagen voor de zoveelste keer door , tering wat heb je al veel meegemaakt in zo'n korte tijd. Ben eigenlijk super jaloers. Doe voorzichtig en pluk de dag .
    Dikke kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Balie

Bodine

Actief sinds 25 Okt. 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 12247

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 29 April 2014

Doe wat je gelukkig maakt

Landen bezocht: