Update - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu

Update

Door: Bodine

Blijf op de hoogte en volg Bodine

07 December 2013 | Ghana, Balie

Gister met mijn eigen privé taxi chauffeur door Bali getoured. Een lief oud Balinees mannetje die me denk ik wel een klein beetje heeft opgelicht, maar dat geeft helemaal niets want het kost geen drol hier! Ik blijf me verbazen over hoe veel eten je krijgt voor weinig geld 3 euro ofzo. Ik ben in Nusa dua geweest en na een lange wandeling over het strand neergeploft in een lounge set. Dat was Nusa dua

  • 07 December 2013 - 11:31

    Sissie:

    Opgelicht worden door lieve oude mannetjes is niet erg, maar pas op voor de mooie jonge mannen........gewoon verder genieten enne.....we Love jou xxx

  • 07 December 2013 - 16:53

    Tien Broersen:

    Nu ook dit verslag gelezen ,ja ouwe mannetjes zij er overal
    En je een loer draaien doen ze overal maar dat valt wel mee
    Zoals tante Sissie al zei jonge mannen zijn ook niet voor de poes
    Maar geniet nou maar en ik kijk weer uit naar je volgende verslag
    Je foto,s gehad geweldig zou zo ook komen
    Maar ga liever naar Australië we zien wel
    Welterusten welke tijd dit ook aan komt xxxxx oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Balie

Bodine

Actief sinds 25 Okt. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 12248

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 29 April 2014

Doe wat je gelukkig maakt

Landen bezocht: