Bali - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Bodine

06 December 2013 | Ghana, Balie

Lieve allemaal!
3 december vloog ik alleen naar Bali via Dubai en Singapore. De reis viel reuze mee alles was super voor elkaar! Nu Alweer 3 dagen op het prachtige en super warme eiland Bali, time flys. Wat een fijne en vriendelijke mensen wonen hier! Allemaal even behulpzaam. Ik slaap een paar nachtjes in een leuk maar hotel in Jimbaran, waar ze super lekkere pancakes met ananas erin als ontbijt maken!!! In Jimbaran zetten ze 's avonds super leuke terrasjes op het strand pal aan zee met kaarslicht. Super romantisch, vooral met zonsondergang. Ze bbqen dan verse vis uit de zee. Super lekker! Eerste avond al met een leuke meid uit Oekraïne gegeten! Iedereen maakt contact met elkaar.
Er ligt ook van alles op het strand echt de meeste exotische (dode) vissen. Het stikt van de vissen die zichzelf opblazen met stekels, iewl!Vandaag ga ik richting Nusa dua en dan zien we wel weer verder!
Groetjes x

• 06 December 2013 - 01:39

Kelly:

Hee mop! Als je nog tips wilt voor Bali weet je me te vinden!
    Xjes kel

• 06 December 2013 - 08:43

Ruud:

Hee kanjer, wat goed te lezen dat je al begint te wennen! Het is nogal wat hoor, op een dinsdagochtend in december alleen in een vliegtuig stappen dat je naar de andere kant van de wereld brengt. Een wereld waar alles anders is en waar je in het begin ook niemand kent.... Maar, zoals je inmiddels al heb meegemaakt, je bent natuurlijk nooit alleen met ruim 4 miljard mensen op deze wereld. Leuk dat je al zo snel contact heb met anderen, maar dat je dat ging lukken, daar heb ik bij jou geen moment aan getwijfeld. Je bent een prachtige meid, je weet heel goed wat je wil en je bent gezegend met een aanstekelijke openheid en enthousiasme naar alles en iedereen om je heen. Als ik die foto zie met al die tafeltjes en die mensen aan het strand, dan zou ik daar zo tussen willen zitten. Lekker kijken en genieten van alles wat er dan om je heen gebeurd, lekker genieten van het eten en drinken en ervaringen delen met mensen die uit andere delen van de wereld komen. Heerlijk dat je nu ruimte en de vrijheid heb om dat te doen. Thuis gaat alles goed en mocht je af en toe wat heimwee hebben, bedenk dan dat je alles wat je nu meemaakt nieuw en spannend is en wat je thuis zou meemaken bekend en gewoon is. Succes met je verdere reis, ik blijf je natuurlijk volgen.
    Zo heb ik toch een beetje het gevoel dat ik met je mee reis ;)! Dikke X

• 06 December 2013 - 09:36

Tinie Broersen:

Geweldig wat zal je veel over je heen krijgen
    het is geweldig dat we je zo kunnen volgen
    Wat een mooi strand zo te zien op de foto
    Nou prinses voorzichtig en doe maar veel ervaring op
    xxxxxx. oma opa

• 06 December 2013 - 10:11

Marieke En Kaj:

Ha Bo,
    Nou heerlijk zeg, geniet lekker en prachtige foto's al!
    Kus uit bikiniloos Nederland

• 06 December 2013 - 13:41

Wendy Reinstra:

Wat heerlijk om even bij je te koekeloeren! Zoals Ruud al zegt: met jouw openhed en enthousiasme zal je veel en makkelijk contact leggen met andere reizigers. En wat gezellig dat je al leuk contact hebt!

Hier is de tweede herfststorm van het jaar over het land getrokken gister...arme sinterklaas met zijn pieten! Toch wist hij ons huis te vinden en heeft ons prinsesje erg blij gemaakt met weer achterlijk veel cadeau's.

Doe voorzictig daar! Maar nog belangrijker: geniet met volle teugen en veel foto's maken he?! Ik word daar zo heerlijk jaloers van!

xxxxxxxxxxxx Henk-Jan, Wendy en Esmee

• 06 December 2013 - 15:47

Eline:

Wat een leuk verhaal Bo, zo te horen geniet je nu al, dus dan staat jou nog veel meer moois te wachten.
    Gelukkig heb je ook al contact, maar daar had ik ook niet aan getwijfeld hoor.

Ga lekker genieten daar en ook van het mooie weer, want hier is het niks.

Ps, Isabella heeft je prachtige jurkje aan hoor!!

Liefs van ons