Brisbane and Gold coast! - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu Brisbane and Gold coast! - Reisverslag uit Balie, Ghana van Bodine Plasse - WaarBenJij.nu

Brisbane and Gold coast!

Door: Bodine

Blijf op de hoogte en volg Bodine

22 Januari 2014 | Ghana, Balie

Hey lieve allemaal!!
Tijdje geleden alweer, dus nu maar even een update! Hier gaat alles goed! De laatste x dat ik schreef was ik op Fraser Island en daarna ben ik naar een Nederlands meid in Brisbane gegaan! Ik had haar eerder op Bondi beach ontmoet. Dus dat was leuk om elkaar weer te zien! Sliepen een nachtje op dezelfde kamer en hebben die avond gezellig geborreld met andere jongens en meiden uit het hostel. Er werkte een jongen als kok en die neemt vaak wat lekkers mee s avonds van zijn werk. Dit keer nam hij aardbeien mee gedoopt in warme chocolade en broeines en chocolade noten koeken, bakken vol! Super lekker! Daarna uitgeweest en echt rare dingen beleefd, waar ik me maar niet over uit laat haha die jongens hier hebben echt geen blad voor hun mond een minuut praten soms nog niet eens en ze proberen hun tong al in je mond te stoppen. Wij hadden daar gauw genoeg van dus vertrokken richting hostel. Maar raakte de weg kwijt! Zo liepen we 1,5 uur extra door heel brisbane en niemand kon ons de weg uitleggen. Maar uiteindelijk toch gevonden!! Brisbane is echt een heerlijke stad met super veel winkels en een hele leuke Lagoon (nagemaakt strand) waar het super druk en gezellig is met veel restaurantjes. Heerlijk vertoeven dus!! Mijn laatste dag in Brissie ben ik naar de Kaola pine century geweest. En heb ik even met zo'n schatje geknuffeld! Hartstikke zwaar joh! En kost natuurlijk veel geld voor een foto, maar ik ben toerist dus dan doe je dat!! Na brisbane ben ik met mijn twee Canadese vriendinnen verder gereisd naar Surfers Paradise. Erg leuk uitgaans plaatsje met boulevard leuke winkels en mooi strand! Hier een heel lief meisje uit Israël ontmoet. Daar veel mee opgetrokken en nog een leuke meid uit Argentina. En vooral de hele dag gerelaxed. Haha Dat betekent ontbijten met een grote sorbet, strand liggen, beetje shoppen, lunchen zwembad hangen, nog meer ijs eten en uitgaan! Na surfers paradise met de bus naar Byron bay gegaan met Vanessa. Dit is echt een hele leuke plaats, maar helaas door mijn nierbekkenontsteking niet veel van kunnen genieten. Wel onze cookies (met weed erin) in Nimbim gescored! De hippie place to be. Inmiddels zij we ook in Coffs harbour geweest en nu in New castle. Het hostel in New castle is een nachtmerrie met kakkerlakken gewoon in mijn bed! Dus we namen maar een cookie met weed om het op te lukken. Beiden plaatsen zijn niet echt bijzonder. En vandaag is het gewoon koud, zit in mij trui en lange broek. Morgen reizen we naar Sydney en daarna door naar Melbourne!! In Sydney verblijf ik een paar dagen met twee meiden uit Nederland. Dat is ff relaxed! Nog 17 dagen en dan is het bye Australia Hello Fiji! Ik ga kijken of ik nog naar de tennis van Australian open in Melbourne kan. En zondag is het Australian day hier. Ondertussen ook wel beetje nerveus voor New Zeeland want ik heb totaal geen plan en hoop dat ik een baan kan vinden anders kan ik daar geen 3,5 maand wonen/leven. Dus best spannend. Ik heb zo weinig kleding meegenomen Terwijl het daar echt stukken kouder is, dus dat wordt shoppen in Sydney! X take care

  • 22 Januari 2014 - 08:22

    Papa:

    Tering wat maak je veel mee. en leer je veel mensen kennen.Super leuk voor je.
    Pas maar op met die cookie's
    love you

    groetjes van hier

  • 22 Januari 2014 - 12:08

    Sandra:

    Wat een avonturen! Rustig aan daar, veel plezier en het komt vast wel goed met die baan!

    Groetjes van Dolfijn!
    Sandra

  • 23 Januari 2014 - 08:29

    Ruud:

    Hee kanjer, goed te horen (van mijn vriendin, 's ochtends tijdens het ontbijt :)) en te lezen dat je, ondanks die vervelende ontsteking, weer in staat bent allerlei leuke dingen te doen, beter :)! Dat avontuur met die hippie in de bush zag ik zo voor me, jij daar all alone tussen een stelletje van die dansende en zwevende old school hippies. Wel prachtig om dit mee te maken, maar ik kan me voorstellen dat je nou niet direct zegt: ja, dat wil ik ook;)! Mooi dat je leuke mensen ontmoet, een tijdje met ze optrekt en ze dan ook weer op andere plekken opnieuw tegenkomt. Wat een heerlijk leven zo! Lijkt mij niet naar hoor, integendeel! Nu weer terug naar Sydney en dan door naar Melbourne (nog steeds zo heet?). Maandag mail ik je je diploma's voor Nieuw Zeeland, ik hoop dat je daar snel aan de slag kan. Ik denk van wel, want wie wil jou nou niet hebben als collega/werknemer. Gaat wel lukken hoor! Ook het einde van je reis klinkt super, Thailand, Laos, Vietnam, geweldig! Have fun en een hele dikke X!

  • 23 Januari 2014 - 11:03

    Tienbroersen:

    wat weer leuk om te lezen ja om overal op te reageren is wel wat veel want je doet er wat aan wat zal je al een jongens en meiden ontmoet hebben volgens mijn trekken ze allemaal
    dikke voor een tjjidje de weide wereld in ,doen ze goed alles wat je heb gezien pakken ze je niet meer af en volgens mijn komen er zeker een paar niet meer naar Nederland terug .
    nu ik krijg gelukkig ook post van je dus weet al veel .
    hier is het grauw en saai weer dus niet veel grootebroeks nieuws .
    Dat houd in dat ik maar ga stoppen ,en sjouw jji maar lekker verder .
    volgens mijn ga je nu op naar Sydney ,zal ook wel wat te beleven zijn .
    nu lieve schat ,ik zou zeggen op naar het nieuwe ,zal ook wel weer geweldig zijn .
    dikke kus Xxxxxxxx oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Balie

Bodine

Actief sinds 25 Okt. 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 12231

Voorgaande reizen:

03 December 2013 - 29 April 2014

Doe wat je gelukkig maakt

Landen bezocht: